Chicagooo - Reisverslagen van Carmen Blanken - WaarBenJij.nu Chicagooo - Reisverslagen van Carmen Blanken - WaarBenJij.nu

Chicagooo

Het lot wilde dat ik naar Chicago kwam om mezelf nuttig te maken in de cardiac MRI onderzoeksgroep van Northwestern University. Ik zal er 4 maanden stage lopen en hopelijk iets kunnen betekenen voor de ontwikkeling van 4D flow MRI!

Recente Reisverslagen:

05 December 2016

Sneeuw!!

08 November 2016

Election Day

02 November 2016

Nazomeren

05 September 2016

Labor Day enjoyings

14 Augustus 2016

Eerste weekje
Carmen

Om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen in Chicago zal ik zo nu en dan iets posten op deze blog! Ik ben hier tot december, dus jullie zullen me in warme en koude tijden (het wordt hier koud in de winter!), en misschien wel goede en slechte tijden, kunnen volgen ;D

Actief sinds 08 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15874

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2016 - 21 December 2016

Chicagooo

Landen bezocht: